سیستم مدیریت محتوای میترا

  • ۰
  • ۰
پژوهش

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:22

فهرست

مقدمه

مسائل و مشکلات

راهکار

اولین گام

طرح- 1

اهداف طرح

طرحی دیگر -2

نتیجه&zwnj گیری

تحقیق و پژوهش یک معلم از مسائل کلاس و دغدغه&zwnj هایش در سر کلاس درس ناشی می&zwnj شود و در این راستا مسائل و مشکلاتی همواره در سر راهش وجود دارد که تمام ذهن و وجود و حتی زندگی&zwnj اش را تحت&zwnj الشعاع خود قرار می&zwnj دهد. چون با انسان، با فکر و اندیشه و مغزها سروکار دارد بنابراین هر تحولی در جامعه پیش آید و هر چه جهان صنعتی&zwnj تر شود مشکلات او هم متغیر می&zwnj شود.

و من نیز، که از سال 58 بعنوان معلم دینی و قرآن در منطقه 20 سعادت خدمت به جامعه و نسل جوان پیدا نمودم، با این عنوان بیش از حد احساس مسئولیت و سنگینی این بار عظیم را بر دوش خود حس می&zwnj کردم، که چگونه می&zwnj توانم این کتاب وحی، و این هدایت&zwnj گر بشر را آنگونه که شایسته و بایسته است با شیوه&zwnj ای درخور سن و ذهن و استعداد این نونهالان عزیز تدریس کنم.

ابتدا از خدای خود و ائمه معصومین کمک خواستم تا مرا در این راه پر خطیر یاری بفرمایند تا شاید بتوانم ذره&zwnj ای از اقیانوس بی&zwnj کران را در وحله اول خود و بعد به عزیزانم بچشانم.



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-104486-%d9%be%da%98%d9%88%d9%87%d8%b4-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b7%d8%b1%d8%ad%d9%8a-%d9%86%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%af%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%88/
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • ahmad babaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی