سیستم مدیریت محتوای میترا

۷۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله کف پا

فاصله بین بخش داخلی کف پا با زمین، قوس کف پا نام دارد.
کاهش ارتفاع این قوس را صافی کف پا می گویندکه به دنبال آن کف پا در تماس با زمین قرار می گیرد. صافی کف پا شایع ترین دفورمیته پا است.
در نوزادان و کودکان نوپا این قوس هنوز کامل نشده است و در طی دوران کودکی و بلوغ تکامل می یابد.
ساختارهای آناتومیک پا طوری تنظیم شده اند که به قدر کافی سفت و محکم باشند تا بتوانند وزن بدن را در یک زمان معین تحمل کنند و در عین حال انعطاف پذیر باشند تا با فرورفتگی و برجستگیهای زمین انطباق یابند و عمل جذب ضربه را انجام دهند.
علائم و عوارض:
الف)فقدان قوس طولی کف پا در وضعیت ایستاده
ب)پا درد، زانو درد، التهاب تاندون آشیل و نیام کف پایی
پ)انحراف بیش ازحد پاشنه ازخط مرکزی
ت)ممکن است مشکلاتی مثل هالوکس والگوس، چکشی شدن بند اول انگشتان، پینه، میخچه، درد ساق، درد مچ و دردهای شدید پاشنه را ایجاد کنند.

ث)تحقیقات نشان می دهد که %95 افرادی که نیاز به تعویض کامل مفصل زانو پیدا می کنند و %90 بیمارانی که تحت عمل جراحی تعویض کامل مفصل ران قرار می گیرند دچار صافی کف پا بوده اند.
ج)راستای غلط و نادرست استخوانهای ضعیف و شکننده ی کف پا که به دنبال صافی کف پا ایجاد می شود، ممکن است منجر به دردهای آرتروزی، بی ثباتی لیگامانی و التهاب تاندونی شود.
انواع صافی کف پا:
الف-نوع مادرزادی
ب -نوع اکتسابی
نوع مادرزادی
کودک با صافی پا به دنیا می آید یا هنگام تولد برای آن مستعد است. این نوع صافی کف پا بدون علامت و انعطاف پذیر است.
منظور از انعطاف پذیر بودن آن است که قوس کف پا تا قبل از اعمال وزن روی پا وجود دارد.
نوع اکتسابی
این نوع با مرور زمان، و نه در هنگام تولد، ایجاد می شود و به عوامل مختلفی چون نوع کفش کودک، وضعیت نشستن و خوابیدن او، جبران ناهنجاریهای موجود در ساق و بالاتر، و گاهی پارگی لیگامان ها و تاندون های پا بستگی دارد.
ممکن است صافی کف پا فرایندی برای جبران سفت بودن تاندون آشیل باشد. به دنبال سفتی تاندون آشیل پا حالت پلانتار فلکشن پیدا می کند. حتی میزان کم پلانتار فلکشن هم موجب می شود، پای آن سمت بلند تر از طرف سالم به نظر برسد. بنابراین بدن سعی می کند این مشکل را با مسطح کردن قوس کف پا جبران کند تا بلندتر به نظر رسیدن پای مبتلا را پوشش دهد.

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله 10 صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

پروتکل های لایه پیوند داده متناطر باانواع خاص کابل هستند وشامل دستور العمل هایی برای نصب کابل ، از جمله حداکثر طول قطعات ، می باشند . در برخی موارد ، مثلاَ در اترنت ، امکان انتخاب نوع کابل که با پروتکل به کار می رود وجود دارد ، در حالی که سایرین چنین امکانی را در اختیار نمی گذارند . بخشی از فرآیند ارزشیابی و انتخاب یک پروتکل در رابطه با بررسی انواع کابل است واینکه آیا برای شبکه مورد نظر مناسب هستند یا خیر . به عنوان مثال ، اتصال بین دو ساختمان مجاور بهتر است از طریق فیبر نوری برقرار شود تا کابل مسی ، بنا براین با در نظر گرفتن این نکته باید به سراغ ارزشیابی پروتکل های لایه پیوند داده ای رفت که استفاده از کابل فیبر نوری را پشتیبانی می کنند .

نصب کابل از جهلتی نیز ممکن است تحت تاثیر طرح محل و قوانین ساختمان قرار گیرد . کلبل ها معمولاَ در هر دو نوع پلنوم و غیر پلنوم وجود دارند . پلنوم فضایی است در داخل ساختمان که توسط اجزای خود ساختمان ایجاد شده و برای آن طراحی شده است که تهویه را ممکن سازد ، مثل فضای بین طبقات یا دیوارها . ساختمان هایی که برای حرکت دادن هوا از پلنوم استفاده می کنند معمولاَ سیستم تهویه مطبوع ندارند . در بیشتر جاها برای رد کردن کابل از میان یک پلنوم باید از یک کابل خاص فضای پلنوم استفاده کرد تا اگر سوخت ، گاز سمی بیرون ندهد زیرا هوای پلنوم در ساختمان پخش می شود . پوشش بیرونی یک کابل پلنوم معمولاَ از نوعی محصول تفلون ساخته می شود ، در حالی که پوشش کابل غیر پلنوم ( Polyvinyl chloride ) pvc است که وقتی می سوزد گاز سمی تولید می کند . بنا بر آنچه گفته شد تعجبی ندارد که قیمت کابل پلنوم از غیر پلنوم بیشتر است ، گاهی دو برابر یا بیشتر ، و انعطاف پذیری آن نیز کمتر است ، که همین امر باعث می شود نصب آن سخت تر باشد .

شامل 25 صفحه فایل word قابل ویرایش



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

فایل : word

قابل ویرایش و آماده چاپ

تعداد صفحه :33

دنیا واقعا عوض&zwnj شده&zwnj ...این&zwnj روزها حتی&zwnj اغلب&zwnj بچه&zwnj های&zwnj هفت&zwnj ، هشت&zwnj ساله&zwnj هم&zwnj با واژه&zwnj های&zwnj قلنبه&zwnj وسلنبه&zwnj ای&zwnj مثل&zwnj توسعه&zwnj ، پولشویی&zwnj ، مشارکت&zwnj ،انتخاب&zwnj برتر، اصلح&zwnj ترین&zwnj ، عقب ماندگی&zwnj سیستماتیک&zwnj ، گردش&zwnj قدرت&zwnj و اصلاح&zwnj طلبی&zwnj وبسیاری&zwnj اصطلاحات&zwnj از این&zwnj قبیل&zwnj ، آشنا شده&zwnj اند.تفکر جمعی&zwnj و شعور سیاسی&zwnj مردم&zwnj تحت&zwnj تاثیرموجی&zwnj از اطلاعات&zwnj گوناگون&zwnj روز به&zwnj روز متحول&zwnj شده&zwnj ، چیزی&zwnj که&zwnj در کمتر جای&zwnj دنیا اتفاق&zwnj می&zwnj افتد.بهتر است&zwnj بگوییم&zwnj مردم&zwnj هیچ&zwnj کجای&zwnj دنیا تا این&zwnj اندازه&zwnj سیاسی&zwnj نیستند...سیاست&zwnj و دانش&zwnj تجزیه&zwnj وتحلیل&zwnj آن&zwnj خاص&zwnj ، « انتواگتوئل&zwnj ها» یا به&zwnj قول&zwnj خودمانی&zwnj تر، روشنفکران&zwnj و خواص&zwnj است&zwnj ... امامردم&zwnj خوب&zwnj می&zwnj دانند که&zwnj چه&zwnj طور باید خوب&zwnj زندگی&zwnj کرد و... دولت&zwnj و نهادهای&zwnj مدنی&zwnj برای&zwnj این&zwnj مهم&zwnj ارزش&zwnj فوق&zwnj العاده&zwnj ای&zwnj قائلند وسرمایه&zwnj گذاری&zwnj های&zwnj هنگفتی&zwnj می&zwnj کنند. نگاهی&zwnj به&zwnj کمپ&zwnj های&zwnj کار و مناطق&zwnj مختلف سکونت&zwnj مهاجران&zwnj ایرانی&zwnj در برخی&zwnj کشورهای&zwnj اروپایی&zwnj گاه&zwnj آن&zwnj قدر تامل&zwnj برانگیز و اثرگذار است&zwnj که جوانان&zwnj و گاه&zwnj نوجوانانی&zwnj با آرزوی&zwnj دستیابی&zwnj به&zwnj « مدینه&zwnj فاضله&zwnj » بار سفر می&zwnj بندند و با سختی&zwnj وتحمل&zwnj مصائب&zwnj مختلف&zwnj راهی&zwnj سرزمین&zwnj های&zwnj موعودمی&zwnj شوند...طی&zwnj مسیر اغلب&zwnj با عبور از مرزهای&zwnj خاکی&zwnj با پای&zwnj پیاده&zwnj و یا سواره&zwnj و در شرایط قاچاق&zwnj وپنهانی&zwnj صورت&zwnj می&zwnj گیرد... آنها با دلی&zwnj پر از امیدمی&zwnj روند تا آنچه&zwnj را که&zwnj می&zwnj خواهند و نمی&zwnj توانند درخانه&zwnj پدری&zwnj و سرزمین مادری&zwnj بیابند، در سرزمین&zwnj اجنبی&zwnj جستجو کنند. بسیاری&zwnj شان&zwnj از این&zwnj که&zwnj بعد از گرفتن&zwnj مدرک&zwnj دانشگاهی&zwnj مجبور باشند کارآموزی&zwnj کرده&zwnj و یا ازصفر شروع&zwnj کنند خوششان&zwnj نمی&zwnj آید...خیلی&zwnj ها که&zwnj خوش&zwnj باورترند، خیال&zwnj می&zwnj کنند از گرد راه&zwnj دانشگاه&zwnj که&zwnj فارغ&zwnj آیند حتما با مدرک&zwnj لیسانس&zwnj وفوق&zwnj لیسانس&zwnj هر جا بروند رییس&zwnj شان&zwnj می&zwnj کنند وبرج&zwnj ، به&zwnj برج&zwnj هم&zwnj پاداش&zwnj و حقوق&zwnj نیم&zwnj میلیونی&zwnj بایدبگیرند...اما این&zwnj روزها خیلی&zwnj ها به&zwnj این&zwnj حقیقت&zwnj غیرقابل&zwnj انکار پی&zwnj برده&zwnj اند، در شرایطی&zwnj که&zwnj دریافت&zwnj مدرک&zwnj فوق&zwnj لیسانس&zwnj ظرف&zwnj سال&zwnj های&zwnj اخیر بسیارآسان&zwnj شده&zwnj است&zwnj ...آن&zwnj کس&zwnj که&zwnj پول&zwnj دارد و کمی&zwnj هم&zwnj تلاش&zwnj کند، راحت&zwnj می&zwnj تواند خود را بالاتربکشد و پست&zwnj بهتری&zwnj برای&zwnj آینده&zwnj خود در خیالاتش&zwnj تصور کند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

خون و نقش آن در بدن چیست ؟
خون مایعی است به نام پلاسما&zwnj &zwnj که گلبولهای قرمز و سایر سلولهای خونی درآن معلق میباشند. پلاسما و گلبولهای قرمز با هم عهده دار تامین غذا و اکسیژن نسوج و درواقع انرژی بدن هستند و کاهش انرژی یعنی بروز خستگی .
کم خونی چیست ؟
کم خونی اغلب با کمبود هموگلوبین در گلبولهای قرمز توجیه میشود. کمبود هموگلوبین به علل مختلف ، از جمله نقص مواد غذائی ( فقر آهن ، ویتامین B12 ،&zwnj و اسید فولیک ) و یا کاهش گلبولهای قرمز خون ( دراثر خونریزی ، همولیز و پرکاری طحال ) بوجود می آید .
هموگلوبین چیست ؟
هموگلوبین ، ترکیبی از یک ماده آهن دار به نام &zwnj هم و یک پروتئین به نام گلوبین &zwnj &zwnj است . این ترکیب درون گلبولهای قرمز جای گرفته و کاهش و یا افزایش آن معیار کم خونی ویا پرخونی است .
کم خونی چه ارتباطی با ذخیره آهن بدن دارد؟
چنانکه اشاره شد، آهن عنصر اصلی هموگلوبین خون است . گلبولهای قرمز که در مغز استخوان بوجود می آیند، آهن مورد نیاز خود را از ذخیره موجود در کبد یعنی &zwnj فری تین تامین می کنند چنانکه غلظت فری تین در کبد کاهش یابد ، انسان به کم خونی فقر آهن مبتلا می شود.
علل کم خونی فقر آهن چیست ؟
الف ) خونریزی : در اثز خونریزیها ، ذخیره آهن بدن کاهش می یابد که باید توسط غذا واستفاده از قرصهای آهن دار تامین شود. این نوع کم خونیها درمورد زنان جوان که با خونریزی پرحجم ماهیانه روبرو هستند ، کاملا صدق میکند . خونریزیهای ضعیف و دنباله دار که به علت زخم معده و سرطان روده ، تومورهای تخمدان ، مثانه ، کلیه ها و همچنین فیبروز رحمی بوجود می آیند. در بلند مدت منجر به فقر آهن میگردند . به منظور پیشگیری از عواقب احتمالی کم خونی ، پزشکان انجام آزمایش سالیانه خون در مدفوع را توصیه می کنند.
ب ) کمبود آهن در رژیم غذائی : عدم استفاده کافی ازغذاهای آهن دار ، در دراز مدت منجر به کم خونی فقر آهن می شود.
ج ) اشکال در جذب آهن : جذب آهن در بیماریهای روده ای مانند پولیپ ، اسهالهای مزمن و جراحیهای انجام شده در روده ، مختل میشود . با توجه به اینکه اسید معده از عوامل موثر در جذب آهن می باشد، مصرف زیاد داروهای ضد اسید نیز در آن اختلال بوجود می آورد.
د ) بارداری : با افزایش حجم خون در دوران بارداری ، نیاز مادر و جنین به آهن افزایش می یابد که باید با تغذیه مناسب تامین شود، در غیر اینصورت ،کم خونی مادر منجر به کندی رشد جنین و احیانا سقط آن میگردد. مادران جوان جامعه ما اغلب این واقعیت را نادیده گرفته و با کم خونی فقر آهن روبرو هستند.
عوارض کم خونی فقرآهن چیست ؟
کم خونیهای ضعیف در مراحل اولیه علامتی ندارند ولی با ادامه آن به تدریج عوارض مربوطه ظاهر می شود . اولین و مهمترین عارضه کم خونی ، خستگی است . فعالیت حیاتی افرادی که هموگلوبین خون آنها پائین است ، کاهش یافته وزود خسته می شود ضعف و رنگ پریدگی ،التهاب و سوزش زبان ، زخم کناره دهان وشکنندگی ناخن ها وهمچنین سردرد و سرگیجه از عوارض بعدی کم خونی است . تمایل غیر طبیعی به مواد غیر غذائی مانند جویدن یخ ، خوردن نشاسته خام نیز از نشانه های کم خونی فقر آهن است . این مشکل درکودکان بیشتر دیده می شود.

شامل 2 صفحه word



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه88

فهرست مطالب

-1) دما و آثار حیاتی آن روی گیاه

1-2) وارونگی دمایی

1-3) وضعیت گرمایی گیاه و بیلان انرژی تشعشعی

1-4) بیلان انرژی در یک شب یخبندان

1-2) پیش بینی تاریخ وقوع یخبندان

مقدمه

2-1) روش های کوتاه مدت

2-1-1) بخاری ها:

سرما زدگی درختان

مقدمه

رشد و عملکرد گیاهان زراعی، تابعی از کلیه ی عوامل محیطی و آثار متقابل آنهاست. این عوامل شامل عوامل آب و هوایی، رطوبت خاک، مواد غذایی و گازها می باشند که بسته به مقدار آنها در محیط، رشد و نمو گیاه را افزایش یا کاهش می دهند.

از میان این عوامل از عرض جغرافیایی، ارتفاع از سطح دریا، دوری و تردیکی به دریا و شیب به عنوان مهمترین فاکتورهای اقلیمی و از بارندگی، تابش خورشیدی (شامل طول دوره روشنایی)، دمای هوا، رطوبت هوا، رطوبت خاک، دمای خاک و باد می توان به عنوان مهمترین متغیرهای هوا شناسی که بیشترین تأثیر را

پیش گفتار

سرمازدگی یکی از پدیده های جوی است که علی رغم پیش بینی بودن، در ردیف حوادث غیر مترقبه تعریف می شود.

افت شدید و ناگهانی دما بویژه در اوایل فصل بهار، سرما و یخ زدگی محصولات کشاورزی را به دنبال دارد. حادثه ای که متأسفانه در اکثر سال ها باعث بروز خسارت های سنگین به محصولات زراعی و باغی کشور می گردد. این خسارت ها در مناطق حاشیه کویر دارای فراوانی و شدت بیشتر می باشد. سرمازدگی علاوه بر ایجاد ضرر و زیان اقتصادی به بخش کشاورزی و منابع طبیعی، موجب توسعه فقر در سطح خانوارهای روستایی می گردد.

این در حالی است که علاوه بر وجود دانش بومی و شیوه های سنتی برای کاهش آثار سوء سرمازدگی و یخبندان، دستاوردهای علمی و تحقیقاتی پژوهشگران داخلی و خارجی نیز فرا روی ماست و می توان با شناسایی، بومی سازی و فرهنگ سازی، شیوه های موثر و عملی را در مناطق حادثه خیز ترویج و مانع از بروز



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

WATER JET CONFERENCE



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:12

فهرست مطالب

ماهیت حسابداری اجتماعی

تئوری حسابداری اجتماعی

هدفهای حسابداری اجتماعی

مفاهیم

معاملات اجتماعی

سود اجتماعی

ارکان اجتماعی

بررسی اجرای حسابداری اجتماعی

مشکلات عملی

نتیجه گیری

رشد و توسعه صنایع, کارخانه ها و واحدهای تجاری همگام با ایجاد و تکامل نهادهای اجتماعی, تحول در نقش اطلاعات, تحول در تشکیلات دولتی و سرانجام, تحول در اخلاق, به تدریج تعهدات و الزاماتی را به عهده واحدهای تجاری گذاشته که پیش از این تحولات چنین تعهداتی به این شدت رسمی و قانونمند نشده بود. یکی از پیامدهای این رشد و توسعه صنعتی, ظهور پیوند اقتصاد با اهلاق و سیاست و تاثیر متقابل مسائل اقتصادی و اخلاقی و ارزشهای اجتماعی بر یکدیگر است. بدین ترتیب, مدیریت واحدهای تجاری دیگر صرفاً افزایش سودآوری یا تولید کالا را تنها هدف خویش ندانسته بلکه موضوعاتی دیگر همچون پرداخت حقوق عادلانه به کارگران, رعایت کیفیت و بهای تولیدات, آلودگی محیط زیست و سایر مسائل اخلاقی, سیاسی , نژادی و اجتماعی را نیز باید رعایت کنند. بنابراین واحدهای تجاری بجای داشتن عملکرد صرفاً اقتصادی, به صورت نهادهایی چند منظوره در آمده اند.

از دیگر سو تحت تأثیر این تحولات, چگونگی ارزیابی عملکرد و معیارهای آن دگرگون شده, از چارچوب تنگ و محدود اقتصادی فراتر رفته, معیارهای عملکرد اجتماعی که مبنای ارزیابی عواقب و تاثیرات اجتماعی فعالیتهای واحدهای تجاری است, پدیدار شده است.

حسابداری اجتماعی سعی دارد تا این تأثیرات متقابل عملکرد واحدهای تجاری و جامعه پیرامونش را شناسایی و برای تصمیم گیری صحیحتر استفاده کنندگان از صورتهای مالی گزارش کند. در این مقاله سعی شده که مفاهیم و چهارچوب تئوریک حسابداری اجتماعی در قالب روش قیاسی تبیین و چگونگی و مشکلات عملی ان بیان شود. همچنین باید در نظر داشت که واحدهای تجاری با جامعه توافق و قراردادی غیر رسمی دارد و باید تعهدات ناشی از این قرارداد, شناسایی و گزارش گردد.

ایرادهای حسابداری متداول

طرفداران حسابداری اجتماعی, ایرادهایی علیه استانداردهای حسابداری درباره فراهم ساختن اطلاعات مربوز و مناسب برای تصمیم گیری مدیریت و سرمایه گذاران مطرح کرده اند. عدم شناسایی و گزارش تعهدات اجتماعی, به هزینه منظورکردن مخارج اجتماعی متحمل شده توسط واحد تجاری و تکمیل حسابگری بهتر در صورت استفاده از داراییهای بیشتری همچون منابع اجتماعی و انسانی در مدل بهره وری داده/ ستانده, از جمله این ایرادهاست.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

تعداد اسلاید: ۵۸ صفحه

فرمت: ppt



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه32

فهرست مطالب

1-1-تقدیر و تشکر :

2-3-شرح و وضعیت سیستم موجود :

2-2-بعد از مصاحبه

2-4-شرح فعالیت افراد و امکانات موجود :

2-5-مشکلات و نیازمندیهای سیستم موجود :

فصل سوم : امکان سنجی

3-1-راه حل و چگونگی روش پیشنهادی :

پیشنهاد کننده تهیه نرم افزار رئیس امور

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل و طراحی

4-1-شرح و مشخصات سیستم پیشنهادی

3-2-معایب و محاسن سیستم جدید :

4-2-توضیح نمودار CPM

1-2-مقدمه :

تهیه مستندات برای هر اقدامی در همه زمینه ها همواره مفید بوده است . در زمینه تهیه یک سیستم نیز نباید همه چیز در قلب و یاد تهیه کننده باقیمانده و در نهایت در آنجا به فراموشی سپرده شود .سیستمی که دارای مستندات صحیح و اصولی باشد همواره نفرات دیگر با مطالعه مختصر می توانند براحتی ادامه دهنده کار نفر قبل باشند .

و اما در ارتباط با این مستندات لازم است بیان نمایم که بر اساس اطلاع یکی از دوستان در شرکت « لادن» که کار حسابداری آنان بطور دستی انجام می شد و مشکلاتی در این زمینه نیز داشتند تصمیم گرفتیم که به اتفاق موضوع را بررسی و در صورت امکان نسبت به تهیه سیستم مورد نیاز آنان اقدام نمائیم . لذا پس از چند تماس تلفنی و هماهنگی لازم مراجعات متعددی به شرکت مزبور داشته و در نهایت اقدام به تهیه سیستم بشکلی که در صفحات آتی نوشته و شرح داده شده است نمودیم .


فصل دوم : شناخت سیستم موجود

2-1-قبل از محاسبه

ما در تاریخ 14/8/84 به کارخانه روغن نباتی لادن رفتیم. البته با هماهنگی قبلی که توسط یک آشنا انجام شده بود ما به آنجا رفتیم. البته قبل از مصاحبه ما با صحبت کردن با کارکنان شرکت سعی کردیم با خصوصیات اخلاقی مدیریت محترم آشنا شویم و همچنین سؤالاتی که مد نظر ما بود را طرح



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود


دریافت‌فایل